01 October, 2009

fabrics from Sweden / muddtyger

Look, how wonderful to have fabric at home to make cuffs for trousers and sweatshirts! As I in Spain not have been able to find any of this fabric, my mother brought it from Sweden when she came a few weeks ago.

Ska nog börja skriva lite på svenska, iallafall när det känns som om det behövs. Jo som ni förstår så har jag äntligen fått hem lite tyger som jag kan göra muddar av! Har letat i de få tygaffärer som finns här i León men inte kunnat hitta, så nu tog min kära mor med sig från höstsverige. Tack mamma!



2 comments:

Aleisa Ribalta said...

bra, fina muddbytar som kommer att bli fina kläder, kul att du gör det på svenska, om jag gör det, hehehe, det kan du väl, svenska kan jag inte alls.

Beata said...

Bra med snäll mamma! Härliga tyger.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...