16 March, 2011

And the winner is....


Lilla N's första uppdrag för dagen, fortfarande i pjamas, fick bli att dra vinnaren i mitt lotteri. Jag lyckades filma det hela och nedan kan ni se resultatet :-) Det blev 54 lotter sammanlagt och jag skrev och klippte ut dem och lade dem sedan i denna sparbössa i form av en Londonbuss, som vi köpte under vår kortvisit i London somras.

Little N's first assignment for the day, still in pjamas, got to be to draw the winner of my Give Away. I managed to film the whole thing and below you can see the result :-) There were a total of 54 tickets and I wrote and cut them out and put them in this money box in the form of a London bus, which we bought during our short visit in London last summer.

La primera misión para Pequeña N para el día, aún en pjamas, tuvo que ser a coger el ganador de mi sorteo. Pude grabarlo todo y por debajo se puede ver el resultado :-) Hubo un total de 54 entradas, las escribí, recorté y las puse en esta hucha en forma de un autobús típico de Londres, la cual compramos durante nuestra corta visita en Londres el verano pasado.




Så, stort grattis till vinnaren!!! Vinsten kom ju lägligt då hon hade en speciell dag igår... För att friska upp minnet lite så är det nedan väska som lottats ut.

So, congratulations to the winner! For her I think it came very great on time as she had a special day yesterday ... To refresh your memory a bit it is below bag, that I will give away out.

Por lo tanto, felicitaciones a la ganadora! Creo que le viene muy bien porque ayer era un dia especial para ella ... Para refrescar la memoria un poco, es el bolso aqui abajo que le voy a regalar.




Till er andra bloggvänner vill jag tacka så mycket för ert deltagande och varma kommentarer. Det är ju så himla kul att anordna lotterier så det får inte dröja så länge till nästa gång. Det bästa för min del har varit att jag upptäckt flera nya och fina bloggar som jag kommer att följa nu framöver. Hoppas vi ses/hörs snart igen genom bloggarna!

Ha en underbar fredag :-)

For you other blogging friends, thank you very much for your participation and all your warm comments. It's so fun to arrange lotteries, so it should not take as long until next time. Hope to see / hear from you soon again, bloggers!

Have a wonderful Friday :-)

Para el resto de mis "blog amigas", solo quisiera decir muchas gracias por vuestra participación y los comentarios, que me hacen feliz. Es tan divertido hacer loterías, por lo que no debe tardar tanto tiempo hasta la próxima. Espero ver / oír de vosotras pronto otra vez,  a través de los blogs!

Que tengáis un maravilloso viernes ;-)

5 comments:

BiZen said...

Vilken trevlig liten film och STOR överrraskning! Du vet att jag fyllde år, så det blev en fantastisk present!!!!!!Jämna år tom.
Jag bara älskar den väskan som kommer att bli min favorit framöver, jag lovar!
Många stora kramar! //BiZen

Aleisa Ribalta said...

Åh vad glad jag blir! Vinnaren är en av mina favvo bloggare och en kuriosa: hon älskar lila och gör världens sötaste väskor, har en i min ego. GRATTIS till båda, hon har vunnit en väska och tro mig du har vunnit en undrbar syvän, kram!

LustigLinda said...

Ja det har du rätt i Aleisa, det är det absolut bästa; att finna nya, värdefulla kontakter! Väskan är redan ivägskickad till vinnaren, som var väldigt nyfiken på den och mån om att den skulle komma fram fort. Hoppas hon blir glad :-)

Mia said...

Ett stort grattis till vinnaren som verkar väldigt glad.

Trevlig helg

Aleisa Ribalta said...

Hon är så go´min Bizen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...