24 February, 2011

brown & black

Detta är ännu en beställning på modell 1, den har blivit populär, visst är det roligt!
Beställaren villa ha svart och brunt som grundfärg och sedan en röd ros (hon hade sett min mammas väska förstås). Lite bruna knappar på det svarta tyget och tvärtom. En brun ficka och lite färgglada knappar på andra sidan och en fin stickning som leder upp till den röda rosen. Jag hittade ett underbart grönprickigt tyg som jag använde som foder. Jaha, nu var denna också färdig och jag kan inte låta bli att säga det; varje ny väska blir bara finare än de förra! Jag får väl göra en till mig själv snart oxå :-)



This is another order for a the model 1, it has become popular, isn't it fun! The client wanted to have black and brown as base and then a red rose (she had seen my mother's bag of course). Some brown buttons on the black fabric and vice versa. A brown pocket and some brightly colored buttons on the other side and a fine sewn line, which leads up to the red rose. I found a wonderful green polka-dot fabric that I used as lining. Well, now this one is also finished and I can not help telling you that every new bag is just nicer than the last! I'll have to make one for myself soon too :-)


Esto es otro pedido del modelo 1, se ha vuelto popular, no es divertido? El cliente quería negro y marrón como base y una rosa roja ( había visto la bolsa de mi madre, por supuesto). Un botones marrones en el tejido negro y viceversa. Una bolsa de color marrón y algunos botones de colores brillantes en el otro lado y una costura de punto, que conduce hasta la rosa roja. He encontrado una tela verde con lunares, maravillosa, que utilizé como forro. Bueno, ahora este también está listo y no puedo dejar de decir que, cada nuevo bolso sale más bonito que el anterior! Voy a tener que hacer uno para pronto también :-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...