18 February, 2011

Give Away!

Nu när jag har nått 4000 besökare tänkte jag bjuda på ett litet lotteri, hoppas att många vill vara med! 

Jag har på sistone ändrat lite på inriktningen av min kreativitet och därför är också priset i tävlingen ett resultat av detta, alltså en väska (se foto nedan+ skiss på modellen)! Dragningen kommer att bli den 16 mars kl. 12.00.
Det vore roligt att höra vad ni tycker om väskorna, så därför undrar jag: Vilken väskmodell gillar du mest? För att se de olika modellerna klicka på Bags i menyraden eller klicka här. (Denna fråga ställer jag helt enkelt för att det är roligt för mig att se vilken modell som folk gillar bäst)

 För att vara med; följ dessa instruktioner (i nedan ordning):

- 1 lott: Lämna en kommentar till detta inlägg och svara gärna på ovan fråga.

- 2 lotter: Länka också till denna tävling på din egen blogg/hemsida. Låna gärna nedan bild. Om du inte har blogg så maila några vänner och länka till min blogg, skicka mig en kopia.

- 3 lotter: Bli även fast läsare. Om du inte har egen blogg kan du maila mig din emailadress och så skickar jag ut mail när jag lägger upp nya inlägg på bloggen.

LYCKA TILL!



 

Now that I have reached 4000 visitors I will celebrate with a lottery and hope to get many participants!

I have recently made some changes in the direction of my creativity and therefore is also prize is a result of that, a bag (see the photo above+sketch of the model). I will pick the winner on the 16th of March at 12 am.

As I am curious about what you think about my bags, I wonder;  

Which bag model do you like best? To see the different models klick on Bags in the above menu or go here. (this question is only for my interest, if you win is it the bag on the photo)

To join, follow these instructions (in the following order):

- for 1 participation: Leave a comment to this post and reply to the above question, if you want.

- 2
participations:
Link also to this lottery on your own blog / website. If you don't have a blog, email some friends and link to my blog, send me a copy.

- 3
participations:
Be also a follower of my blog. If you do not have your own blog, please email me your email address and I will send out email when I post new entries on the blog

GOOD LUCK! 


Ahora que he llegado a 4.000 visitantes pensé hacer una lotería pequeña, con la esperanza de que muchos quieran participar!

Recientemente he hecho algunos cambios en la dirección de mi creatividad y por lo tanto también el premio en el concurso es un resultado de esto, una bolsa (ver foto abajo + dibujo del modelo)! El sorteo será el 16 de marzo a las. 12:00.

Sería bueno saber qué pensáis acerca de los bolsos, por lo tanto, me pregunto: ¿Qué modelo de los bolsos te gusta más? Para ver los distintos modelos, haga clic bags en la barra de menú o haciendo clic aquí. (Esta pregunta hago simplemente porque es divertido para ver qué tipo de modelo le gusta más a la gente)

Para unirse, siga estas instrucciones (en el siguiente orden):

- 1 participación: Deja un comentario para esta entrada y si quieres, responde a la pregunta anterior.

- 2
participaciónes: Pon también un enlace a este concurso en tu propio blog / sitio web, usa la imagen del bolso si quieres. Si no tienes blog, por favor manda un correo electrónico a algunos amigos con el enlace a mi blog, y me envíame una copia.

- 3
participaciónes: Ser incluso seguidor. Si usted no tiene su propio blog, por favor envíeme un correo electrónico y así te mandaré un email cuando ponga nuevas entradas en el blog.


BUENA SUERTE!

24 comments:

Aleisa Ribalta said...

men var sjutton estaba yo q me he perdido todos los superduper bolsos, me encantaaaaaaaaan, y no sé cuáö escoger, asi q si gano, q quieroooooooooooooooo ganar, me mandas cualquiera q me conformo, q bellos!

LustigLinda said...

Tack Aleisa! Kanske bara ska klargöra att priset är den lila-svarta väskan som man ser på fotot. Frågan om vilken du gillar mest, är mest för att det är intressant för mig att se vad folk gillar.

Lisen said...

Hej, jag vill gärna vinna den fina väskan! Av väskmodellerna gillar jag mest modell nr 2. Har ingen blogg men mailar dig.

/ Lisen

Tjohalia said...

Hej!
Vad duktig du är!
Jag gillar väska nr 1 bäst. Har lagt till mig som följare för att öka mina chanser att vinna den fina väskan.
Mvh Marie

finnkids said...

Hej! Så snygga väskor du gör! Jag gillar väska nr 1 bäst! Har lagt till mig som följare + länkar på min blogg, så 3 lotter till mig tack!

Mia said...

Jag är gärna med och tar 3 lotter och min favorit modell på väska är den som du har som vinst. Tycker den är så söt med sin runda botten och bulliga form.

Garbo said...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av din underbara väska. Den är ju helcool.. Jag kan inte bestämma mej för vilken väska jag tycker mest om, av den anledningen att jag tycker alla är så himla fina.. Men jag gillar väskor som jag kan ha tvärs över axeln. Så jag gillar din mammas julkappsväska och även den stora gröna.. Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

Retrobaby said...

Min favoritt er modell 2! Jeg tar tre lodd og krysser fingrene. :)

Anonymous said...

Hej Linda! Dina väskor är väldigt fin, orginela och fantasifulla. Man blir säkert på gott humör av att bära dem. Jag gillar särskilt väskan med två olika sidor, med gott om plats och med extra ytterfickor. Karin L

Camilla said...

Oj, vad fina väskor. Jag är gärna med i din utlottning och tar 3 lotter.

Camilla said...

Ja, just det, jag gillar modell 5!

Libe said...

Hejsan , dig hittade jag genom en annan bloggare nämligen "kinoko" och så hade jag en sån tur att jag får en (1) chans att vinna en av dina fina väskor :) modell 2 är min favorit.

Miiaoo said...

Jag vill också vara med! Hittade länken på Smillas NÅNI´s sida.
Jag gillar modell 2 eller 3 bäst!! Å älskar just jeans och rosa ihop!!

3 lotter till mig tack! Länkar och "följer". =o)

Farfars stuga said...

En underbra väska du lottar ut en riktig favorit av de du har.
Jag länkar i bloggen och hoppas på tur.

Cia

Singh said...

Hej, vilken fin väska, jag gillar denna modell bäst :-)

Jag tar två lotter, blir fast följare också...

Anonymous said...

Hej Linda!
Nu har jag bara två av dina klänningar kvar i min butik, de andra är sålda... Kanske det blir en större klänning eller någon väska nästa gång? då även i min nyöppnade butik i Åmål?
Jag gillar så klart den gröna väskan bäst, eftersom jag jobbar med miljötema!
Mvh Jenny
Tygstället i Bengtsfors & Åmål
www.tygstallet.se

maria lever said...

Hejsan! Jag vill gärna vara med i din utlottning! Min favoritmodell är väska A.

Emilia said...

Så fina väskor du gör. Tycker om dem jättemycket! Gillar nummer 3 allra mest. Den är "påsig" och det gillas. Mina favvofärger på väskan så jag vill verkligen vara med. Kram från Emilia
iceblueeyes_85@hotmail.com

Kicki said...

Åh, vilka fina väskor du gör!!!
Gillar 1:an och 6:an bäst! men alla är jättesnygga!
Hoppas på vinst.
tar två lotter, skickar dej ett mejl.
Kicki_04_07@hotmail.com

ana said...

Estos bolsos son 1 chulada!!!!!!
Además de su divertida originalidad, me encanta la forma en la que juegas con las formas y colores.
Algo muy importante, veo que tienen muchos compartimentos para llevar las cosas bien organizadas.
En fín, no se puede pedir nada más a 1 bolso!!Encima son lavables.
Así que, seguro tienes mucho éxito con tus creaciones.
Por cierto, el bolso que vas a sortear junto con otro que lleva bandas y 1 flor de terciopelo rosas son los que más me gustan.

Frankly said...

Jag vill gärna vara med och länkar i min blogg för 2 lotter. Jag tycker modell 4 är snyggast.

Helena said...

Jag är gärna med i utlottningen av den fina väskan! Tittade in på väsksida och modell nr 1 blev en favorit. Jag har länkat från min blogg och har anmält mig som fast följare för extra tur :)

BiZen said...

Vilka fantastiska väskor!
Naturligvis vill jag vara med och tävla, det är min födelsedag i dag så jag har nog turen på min sida.
Svårt att bestämma vilken väska som är finast....två eller sex...???? Båda skulle passa mig perfekt.
Länkar och blir följare, så tre lotter till mig!
Nu håller jag tummar och tår!
Ha en finfin kväll! //BiZen

Jasmine said...

Gillar numer 3 och vill ha 1 lott. Den väskan kan jag ha till allt om jag lyckas vinna den. :-)
min mejl: kladdkaka1984@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...