09 February, 2011

I love pockets!

Jag skulle skicka iväg ett väskpaket till min mor i Sverige när jag insåg att det rymde fler saker i samma paket under samma porto...ja så det var bara att kila hem och sy ihop en ny väska under kvällen/natten och skicka paketet nästa dag istället. Eftersom jag har en liten last, svårt att göra många likadana saker i sträck, så ritade jag upp en ny modell där enda dekorationen är de många fickorna. Jag blev själv förälskad i väskan och det var med lite separationsångest som jag stoppade ner den i kartongen. Hoppas att den hittar en fin axel att hänga på ;-)

I was to send a package with a couple of bags to my mother in Sweden when I realized that I could put in something more in the same package for the same postage ... yes, so I had to scurry home and sew a new bag in the evening / night and send the package next day instead. Since I have a small load, difficulties to make many of the same things in a row, so I drew up a new model where the only decoration is the many pockets. I myself fell in love with this bag and it was with a bit of separation anxiety that I stuffed it into the carton. Hope it finds a nice shoulder to hang on



Det enfärgade tyget är en smalspårig manchester och det andra är ett vävt vintertyg i ull. I det senare finns stänk av grönt och därför tyckte jag det passade fint med de gröna knapparna till (sen att det endast var i ett par former/färger som jag hade 6 likadana knappar är en annan sak...).


The plain fabric is a narrow gauge corduroy and the other is a woven vintertyg inwool. In the latter there are splashes of green and therefore I thought it fit nicely withthe green buttons (since it was only a couple of shapes / colors that I had like sixbuttons are a different matter ...).

1 comment:

Anda said...

me encanta , Linda...para viaje, si estás con el bebe...que puedas meter muchas cosas. Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...