10 February, 2011

julklappsväskan i repris!

ännu en väska har hittat sitt hem i Sverige, lilla åmål! Det står klart att för tillfället får jag lov att lägga barnklädesproduktionen på hyllan, väskorna är populärare. Det är jättekul att sy dem och det roligaste är att min mamma säger att alla blir så glada när de får se mina olika väskor och de får lust att fundera ut en egen beställning, ja så här kommer de. önskemålet till denna väska var helt enkelt att den skulle gå i blått.

Another bag has found his home in Sweden, in little Åmål! It is clear that, at the moment, the bags are more popular than the children clothes. It is great to sew them and the best thing is that my mom says that everyone get so happy when they get to see my different bags and they get the urge to work out a custom order, indeed, so here they are. The desire for this bag was simply that it should go in blue.



Jag satte ett klatschigt rödrandigt foder som livar upp när du öppnar väskan, som innan har den 1 liten ficka för mobil på insidan + en lite större med dragkedja. Lite knappar som dekoration och en likadan typ av tygblomma som på denna röda väska. Den röda blomman gömmer en tryckknapp till den blå fickan.

I put a cheerful red-striped lining for a glad surprise when you open the bag, as before, it has a small pocket for cell inside + a bigger pocket with zip. Some buttons as decoration and a similar type of cloth flower as on this red bag. The red flower is hiding a automatic button on the blue pocket.

5 comments:

Anonymous said...

Man blir glad av den väskan!

Anda said...

muy alegres...cada día me gustan más

berit said...

ja det är underbart att se alla glada ansikten när de får se dina väskor.
Ryggsäckens fickor måste man bara öppna och titta i, det är överraskningar som man blir glad av. Roliga fickor, knappar, foder en ny ficka som man inte upptäckte först. Den genomgående kommentaren är "oj så välsytt det är".
Det är med stolthet jag bär din väska och kan glädja andra att få sina egna också.

LustigLinda said...

Ja detta med att sy väskor är ju något helt oväntat som kommit upp. Men jag är jätteglad och lycklig över folks reaktioner och att så många blir intresserade. Att det är välsytt kan jag garantera, lämnar aldrig ifrån mig något som är halvdant. Om något blir fel, om jag ser den minsta skavank så föredrar jag att sprätta och sy om tills det blir perfekt.

Hoppas på fler kommentarer!

Anonymous said...

Hola prima!!
Me gustan mucho tus bolsos. Son muy originales. Me parece que te voy a encargar alguno pronto. Le voy a pasar enlace de tu blog a mis compañeras del curro y a ver si hay suerte y te compran algo.
Mucho ánimo!! Sigue así, no cambies nunca!!
Muchos besitos!!!
Reyes.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...