30 January, 2010

another christmas gift...


Ja, jag har visst inte kommit för mig att rapportera om denna julklapp till min kille, J. Det är en collagetröja med fodrad luva och hög krage. J är väldigt nöjd och använder den flitigt! Det gör mig såklart glad och det tog sitt lilla tag att tillverka den faktiskt eftersom jag var tvungen att färga tyget 2 ggr innan det blev bra och sedan allt syande, utan att J skulle ha någon aning om det såklart. Det är första gången som jag syr något till en man, men eftersom det blev bra så är det säkert inte den sista...

I noticed that I didn't wrote anything about this christmas gift to my boyfriend, J. It's a sweater with lined cap and high collar. J is very happy for it and is using it a lot! Of course that makes also me happy and it was pretty much work to get it together as I had to colour it twice to get a good result and then all the sewing, without the notice of J of course... It's the first time I sew something for a man but as it turned out well I'm sure it won't be the last...

Bueno, resulta que no he escrito nada todavía sobre este regalo de navidad para mi novio, J. Es una sudadera con capucha forrada y con cuello alto. J está muy contento con ella y la usa mucho. Eso naturalmente me hace feliz y la verdad es que me costó bastante hacerla ya que tuve que teñir la tela dos veces para que quedara bien y después cosiendolo todo sin provocar sospechas de J... Fue la primera vez que cosí algo para un hombre pero como salió bien, seuro que no será la última...

2 comments:

Emilia said...

Blev ju jätte-bra - riktigt snygg!

Mia said...

Jättesnygg! Jag gillar knapparna fram. Jag skall också göra ett försök här med en skjorta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...