20 January, 2010

and the winner is ...


Nu är det äntligen dags att avslöja vinnaren i mitt lilla lotteri. Jag tackar alla som varit med för visat intresse och för alla snälla kommentarer. Min dotter fick hjälpa till att dra den vinnande lotten och vinnaren är således ... Anna Karlsson, som har bloggen En Mölnbobos Liv!!! Grattis till dig och till er andra kan jag bara säga att jag är himla glad att ni ville deltaga och håll utkik för kommande lotteri ;-)

Anna, jag kontaktar dig snart via email så att du kan berätta vad för önskemål du har om utseendet på ditt pris!

Finally we have reached the moment to announce the winner. I thank you all for participating and for all the nice comments! My daughter helped me to pick the winner in my lottery and the winner is... Anna Karlsson, who has the blog En Mölnbobos Liv!!! Congratulations to you and for the rest of you I can only say that I am so very glad that you wanted to participate, and look out for the next lottery ;-)

Por fin ha llegado el momento para revelar el ganador de la lotería. Os doy las gracias a todos por querer participar en el sorteo y también por los comentarios tan amables. Mi hija me ayudó a coger el lote afortunado así que el ganador es ... Anna Karlsson, que tiene el blog En Mölnbobos Liv!!! Enhorabuena para ti y para el resto solo puedo decir que me alegro mucho de que quisierais participar, a ver si nos vemos en el próximo sorteo ;-)

3 comments:

En Mölnbobos Liv said...

Åh vad kul att jag vann! Min mail är info@annakarlsson.se men den har du nog redan.

Hör av dig med förslag eller info om hur vi fixar vinsten :-)

Aleisa Ribalta said...

grattis anna!

Ahlard said...

hejsan!
Åh ödlor... har jag inte tänkt på:) Ska försöka lagra det i idébanken. Men påminn mig gärna igen för jag har lite fullt nu. Men det var ett bra förslag. Sov gott! /johanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...