27 April, 2011

att kombinera tyger är en utmaning!

Här kommer ännu en väska av modell 7. Den ligger i min webshop nu ett litet tag, tills jag skickar iväg den till en affär i Sverige. Denna har blivit en personlig favorit faktiskt, jag gillar kombinationen av tygerna. Se skissen på denna sida för mer detaljerad information.



Aquí viene otro bolso del modelo 7. Este estará en el web shop hasta que lo mande a la tienda en Suecia. A mí me gusta mucho la combinación de telas y este salió como un nuevo favorito! Mirad en la pestaña para bolsos para más info detallada del modelo.

2 comments:

Singoalla said...

Kul att du gillade bilderna, men du kommer nog gilla dagens bilder fran Sverige kanske ännu mer. Vi var i vackra Dalarna och solen sken hela tiden.

Tack sa mycket för din reward, kul med uppskattning!!!!

BiZen said...

Superfin väska! Det blir vackert att kombinera olika tyger så där men svårt att få till det. Du har verkligen lyckats!
Älskar min väska som kom från dig men nu låter jag den vila över sommaren. Använder mina kassar i bomullstyger som känns mera somrigt.
Kram! //BiZen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...