10 December, 2009

Lottery!


Nu när min besöksräknare har passerat 1000 besökare så tänkte jag bjuda på ett litet lotteri! Man kan vinna en klänning eller en väst, se tidigare två inlägg för exenpel. Slutresultatet kommer dock inte att bli exakt som dessa utan lite utefter önskemål om färg osv och tillgång på tyg. Hittills har jag bara sytt upp kläder till storlek 86 men jag tar lite större storlekar som en utmaning! Tävlingen pågår fram till 20 januari. LYCKA TILL!!!!!!

För en lott: Lämna en kommentar till detta inlägget och skriv om ni önskar klänning eller väst. Om ni inte har blogg så lämna email.

För två: Länka till tävlingen på din blogg, låna gärna ovan bild / om du ej har blogg så går det lika bra att tipsa 3 vänner om tävlingen via mail (skicka då ett cc mail till mig lustig_design@hotmail.com)

Now that my visitors counter has reached 1000 visitors, I would like to offer a small lottery for you! You can either win a dress or a vest, see the past two posts for example. The final result will NOT be exactly as one of these but after wishes of colour and of course depending of the fabric that I can offer. Until now I have only sewn clothes up to the size 86 but I will take a little bigger sizes as a challenge! You can participate until the 20th of January. GOOD LUCK!!!

For one lot: Leave a comment to this post and write if you would like a dress or a vest. If you don't have a blog leave an email.

For two: Make a link to the lottery on your blog, you can use the above image if you want / if you don't have a blog you can tip 3 friends of the lottery by email (send me an cc mail to lustig_design@hotmail.com)

Ahora que el contador de visitantes de mi blog ha superado los 1000, me gustaría ofreceros una pequeña lotería! La que gana podrá elegir entre un vestidín o un chaleco, mirad las dos últimas entradas para ver ejemplos. El resultado final NO va a salir exactamente como uno de esos pero dependiendo de o que desea el ganador y de las telas que puedo ofrecer. Hasta ahora solamente he cosido ropa hasta la talla 86 pero coser tallas un poco más grandes veo como un desafío. La lotería cierra el 20 de enero. ¡¡¡¡¡¡¡BUENA SUERTE!!!!!

Para un lote: Deja un comentario para esta entrada y escribe si deseas vestido o chaleco. Si no tienes blog deja email

Para dos: Pon un enlace en tu blog a esta lotería, usa la foto de arriba si quieres / Si no tienes blog puedes mandar un email a 3 amigos consejándolos de esta lotería (mándame un cc email entonces a lustig_design@hotmail.com)

55 comments:

Mia said...

Kul med lotteri av fina kläder. Jag är gärna med och länkar på min blogg. Om jag vinner önskar jag mig en blå manchesterväst till mitt minsta troll.

Unknown said...

Fina kläder du gör! Jag vill gärna vinna en liten väst. Jag länkar, men inte med bild, då jag har en sådan tävlingslänklista, och vill hålla bloggen enhetlig. Du får avgöra om det motsvarar 1 eller 2 lotter :-).

LustigLinda said...

Nina: Helt okej, du har ju en bra anledning ;-)

Anonymous said...

Hej! Vill gärna vara med i din tävling. Däremot har jag ju inga barn själv och inga av mina bekanta har heller barn. Har en systerdotter på 7 men hon tycker inte om att ha klänningar längre. Usch vad omständig jag är! Jag är helt enkelt med! Kanske får ta och skaffa mig ett barn helt enkelt! :O /petra.h

Aleisa Ribalta said...

jag vill vara med, såklart, och vinna en klänning till minsta dottern. ska länka senare, då återkommer med en kommentär till.

Aleisa Ribalta said...

klart jag ska med! nu har jag länkat förresten, det kommer säkert flera. kram!

Marika said...

Jag är med! Kan just nu inte bestämma mig om jag vill ha en klänning åt dotter eller en väst åt sonen....beslutsångest! Väldigt fina är dom bägge! Det får bli en väst! Tror jag....
Länkar på min blogg men jag har liksom littleperky en enhetlig lista så jag använder inte din fina bild, sorry...

Kottekott said...

Jag är jättegärna med och tävlar, och lägger upp en länk på min blogg med!

Mvh Therese

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
jorge said...

He entrado de casualidad en tu blog, y he visto que tienes cosas super chulas!!! Me gustaría ganar el vestido con la flor rosa por que tengo la niña mas preciosa de este mundo a la que le quedaría como un Ángel. Sino tengo suerte tal vez me lo venderías???

Suerte con tu Blog, es genial!!

I came by chance on your blog, and I see you have super coolest things! I like to make the dress with the pink flower that I have the most beautiful girl in this world that you would like an Angel. But I'm lucky maybe I would sell it???

Good luck with your blog, it's great!

jorge@svespa.jazztel.es

Kathrine H said...

Så nydelig klær du lager!

Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, så jeg har også linket med bilde i min blogg.

Dersom jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg en vest i str 86 til min lille sønn. :o)

Ønsker deg en riktig fin ny adventsuke!

Emilia said...

Är gärna med i utlottningen (och skulle vilja ha en väst strl 86 om jag vinner) - länkar!

Polkahjerte said...

Jeg vil gjerne være med! Linker fra bloggen min. En vest hadde vært helt perfekt.

Anonymous said...

Hej Linda!

Dina kläder är verkligen jättefina, hoppas du får krängt dem i Svedala!!! Timotea önskar sig en blå klänning, stl 80 el 86 om jag vinner :-). God Jul till er! Hälsa J och pussa lilla N från mig!

Kram Therese

Cia said...

Hej Linda!

Vilka fina västar. Jag är gärna med i utlottningen och får man önska sig en väst så önskar jag den grön/blå manchester som matchar byxorna du gjorde åt min lilla kille :)
Jag ska även skicka din länk till några vänner cc de till dig.

Ha det gott och God Jul o Gott Nytt År.
/Cia

Heimlaga said...

En klänning i stl 86 el 92 skulle passa!

Titinea said...

Jag vill vara med i tävlingen. Jag skulle gärna vilja vinna en klänning i storlek 74/80 Länkar från min blogg..

evamar said...

Jag är gärna med och önskar mig en väst i stl 74.

En länk finns här:

http://evamar.blogg.se/2010/january/barnklader-20-jan.html

AnnapåGrönkulla said...

Jag är gärna med! Superfina klänningar =) Om jag hade den stora turen att vinna så skulle jag vilja ha en klänning i storlek 86. Håller tummarna och så tipsar jag vännerna för en extra lott.
acwse(at)hotmail.com

care69 said...

Jag skulle önska en väst i stl. 110 om jag hade turen att vinna.

Min länk:
http://care69.blogspot.com/2010/01/vinn-en-vast-eller-klanning-20-jan.html

Anonymous said...

Hejsan! Längtar efter dylik tuff väst till Wilhelm 3 år nu i januari... Allt gott - Sara

Lillan said...

vill gärna vinna en klänning i stl: 50/56

har såklart också länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/january/klanning-eller-vast.html

mail: litenmentuff@live.com

Anonymous said...

Jag är med :)
Skulle vilja vinna en väst till en kommande kusin :D

http://kaelas.blogg.se
mix.w@hotmail.com

Geshiia - mamma till två pojkar said...

Jag vill jättegärna vara med och tävla. En liten klänning skulle jag vilja vinna. :)

min länk: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2010/january/201-10-vast-eller-klanning.html

Irma said...

Jag deltar gärna ;) med två lotter, länkade i sidomenyn!! :) Sulle välja en väst lr om det går en jeansklänning stl 86?

Anonymous said...

jättefina!
jag vill gärna vinna en väst, strl 116 om du gör så stort:-)
/carina
rinosyr.wordpress.com

Linda said...

Vill gärna vara med och tävla om en klänning i stl 74-80 åt min lilla sessa. Har länkat i bloggen för en extra lott

http://familjengranberg.blogg.se/2010/january/vinn-klanning-eller-vast.html

Hoppas på tur:)
Linda

Lissen said...

Flotte kjoler!!!

jeg ønsker meg en klenning til min datte rpå 3 år:-) om jeg vinner

Anonymous said...

hej hej. jag skulle önska en klänning om jag vann. ursöta. och man vill ju att en liten flicka ska ha kläder som ingen annan. :)
martina_holst@hotmail.com

Cina och Linda said...

Vi håller tummarna för en tuff klänning i storlek 86

Tine said...

hej
Jeg er med på 2 lodder. Vil gerne vinde en kjole i str. 80.
kh Tine

Sanna said...

Vill gärna vara med i din tävling, gud va fina dom västarna var, och självklart klänningarna oxå. har även länkat på min sida så 2 lotter till mig :)

Sofia said...

Men vilka fina! Jag är med och tävla om en klänning, färg och storlek får du bestämma... ha inga barn men kanske kommer det någongån en liten=)

Tova said...

Är oerhört gärna med!

Väntar ju en son så västen blir superbra :D
I vårt fall behöver du nog inte göra så stor storlek - runt 60 eller så kanske blir bra, vår plutt är ju inte ens född än ;)

Håller tummarna!
ectricgirl@yahoo.se

En Mölnbobos Liv - Mammablogg said...

Jag är gärna med, skulle vilja vinna en väst i storlek 98

Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/january/klanning-eller-vast.html

info@annakarlsson.se

Anonymous said...

Åååhhh... vilka söta! Jag önskar en väst till gossen min! Kram

elin_pumaior86@hotmail.com

En fugl i hånden said...

Sikke en fin give away.

Jeg smider et enkelt lod i puljen og krydser fingre for, jeg vinder :-)

Anonymous said...

mamma mia
finfina saker jag önskar mig ett litet plagg i storlek 60 cl om jag vinner hoppas jag kunna ge besked om det är en klänning eller en väst, för mitt första barnbarn födds i dagarna

miamaria_wannmyr@hotmail.com

Lone said...

Fine, fine sager. Jeg har netop linket til din konkurrence på min blog - så 2 lodder og lidt held forhåbentlig. Kh. Lone

Westmose said...

Hej jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Mvh. Mette

Unknown said...

Jeg vil rigtig gerne være med.. sikke fine sager du laver.. jeg vil gerne vinde en kjole, hvis jeg er så heldig.. jeg krydser fingre.. 1 lod til mig i første omgang.. Vh Christina

randiglensbo.dk said...

Sikke dejlige ting du laver. Jeg ville blive lykkelig for at vinde en vest til mit barnebarn!1 lod til mig.

Carita said...

Jag är gärna med :) Skulle vilja vinna en klänning i så fall .

Länkat här: http://turkost.blogspot.com/2010/01/klanning.html.

trinesoehest said...

Fantastisk lotteri!!! Min lille datter vil blive SÅÅÅ fin i en af dine kjoler. Hun vil snart kunne passe str. 86, så det vil være perfekt!
2 lodder til mig!

Anonymous said...

Fantastisk ! Vil da gerne lege med!
Min datter bruger str 92 Krydser fingre

favolosa said...

Jag vill gärna vara med! Håller tummarna för en fin väst till en söt lilten kille att ha på ett rosa-silver-vitt bröllop i sommar.. =)

DiSign-Keramik said...

Hej
Jeg deltager med 1 lod.
Og hvis jeg skulle være så heldig at vinde, så noget til en dreng str. 3-4 år.

Majblomma said...

Jag är med och har 2 lotter!

Har länkat här:
http://majblomma.blogg.se/timeaftertime/2010/january/klanningvast.html

Anonymous said...

Vad fina kläder du syr! Är gärna med i tävlingen. Ifall jag vinner önskar jag en klänning i storlek 104. Tävlar med 2 lotter, har mailat dig!
kiaiume@hotmail.com

Anonymous said...

Hejsan. Tjusiga kläder. Jag syr också en hel del kläder av typen man inte kan köpa i de stora kedjorna:). Jag vill gärna vara med i utlottnignen av en väst! Om jag skulle haft en blogg skulle jag gärna länkat till den.
M v h, Annika
annikaskilling@gmail.com

KrudtuglensMor said...

Åhh hvor ville jeg elske en kjole til min datter i str 86 :))
2 lodder herfra!!!

sonja said...

De kjolene var virkelig søte. :o)

Barnvagnsskylt said...

Den underbara kjolen skulle jag vilja vinna!

Tina said...

Hej o grattis till alla besök.
Vi är gärna med o tävlar om en klänning i storlek 86:)
Mvh Tina
tintin19@spray.se

Anonymous said...

Hej Linda!
Dina väskor är väldigt fina, originella och fantasifulla. Man blir säkert på gott humör av att bära dem. Jag gillar särskilt väskan med två olika sidor, med gott om plats och med extra ytterfickor. Karin L

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...