09 December, 2010

my knitting projects

Ja här kommer en liten kik på mina 2 stickprojekt som snart är färdiga. Nåt är till mig och det andra till N. Alltid när vintern kommer så återkommer sticklusten och sticklådan åker fram igen. Inte blir det många projekt, och inte stora heller, för det har jag inte tålamod till, men nåt litet tycker jag om att pyssla med. Kan ni gissa vad det är?



Here you've got 2 knitting project that I almost have finished. As the winter comes I used to look for the box with the knitting kit and even if the projects not are big nor many, I like to have something in my hands. Can you guess what this is?

4 comments:

Mia said...

Vad duktig du är på sticka själv håller jag mig till vanliga maskor där jag inte behöver tänka så mycket och helst i en färg.

Vi får hoppas att snön ligger kvar då ni besöker sverige.

Jennie said...

Hej och tack för besöket på min blogg! Kul att hitta din blogg också, vad mycket fint du gör! :)

Aleisa Ribalta said...

una bufanda? jajaja, esto es lo único q yo podría hacer pq me falta paciencia como a ti, pero q lindo lo q sea será, spännande!

Emilia said...

Kul att sticklusten kommit fram - spännande att se vad det ska bli!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...