26 November, 2009

more trousers / más pantalones / mer byxor


These are the fresh new trousers for babies in the LUSTIG collection! A gordious, soft corduroy in diferent colours and combinations to make it more funny. These are in the sizes 56 and 62. They are lined for the season with some beautiful, cotton tricot fabrics. The applications on the pockets are cut out from another fabric that I had at home for the moment.

Estos pantalones son las últimas novedades para bebés en la colección LUSTIG. Es pana de diferentes colores y de alta calidad (supersuave). Combinando los diferentes colores, me parece sale mucho más divertido. Estos son te talla 56 y 62. Están forrados para la temporada con unas bonitas telas de tricot/punta, de algodón. Las aplicaciones en los bolsillos he cortado de una tela que ya tenía en casa.

Dessa byxor är det nyaste tillskotttet i kollektionen LUSTIG. Jag har använt mig av ett underbart, fint manchestertyg i olika färger och kombinerat lite olika för att göra det hela lite roligare. Storleken är 56 och 62. De är fodrade för vintersäsongen med fina, mönstrade bomullstrikåer. Aplikationerna klipptejag ut från ett annat tyg som jag redan hade hemma.

2 comments:

Mia said...

Hej trevligt att du ville vara med i min tävling. Söta byxor både på insidan och utsidan. Jag har faktiskt aldrig provat att fordra byxor även om jag använt mycket sådana när barnen var mindre. /mia

Anonymous said...

Hej! Vad mycket fint du sytt! Snyggt med fodrade byxor, då blir det liksom snyggt på insidan också, det är ju ändå insidan som räknas ;) riktig snygg logga överst på din sida! Ha det fint! /petra.h

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...