02 August, 2011

tillbaka efter en lååång dvala...

Ja, här har ni mig nu, tillbaka efter en lång paus. Främsta anledningen till att jag inte skrivit inlägg är att jag haft alldeles för mycket att ta igen och då blir man liksom förlamad... vet inte var jag ska börja. Nu skippar jag för tillfället att redovisa alla väskor (lämnar det till ett annat tillfälle) och visar istället upp lite nya plagg jag sytt till N. Först ut är ett lite längre linne/tunika med två volanger som passar lika fint till leggings som till kjol eller byxor. Jag sydde på två små manuella tryckknappar på axelbanden eftersom jag inte ville att de skulle synas. Fram- och baksidan är likadana med skillnad från en liten hjärtapplikation + en kaninknapp på framsidan.


Bueno, aqui me tenéis, de vuelta después de una pausa larga. La principal razon por cual no he escrito ninguna entrada es porque he tenido demasiadas cosas para mostrar. Ahora dejo lo de los bolsos para otro momento y mejor os enseño un par de prendas nuevas que he hecho para N. Primero esta blusa con dos volantes. Tiene dos botones automáticos pequeños en los tirantes y un corazon de vaquero + un boton en forma de conejo. El modelo es muy simple pero salió muy bien, va genial con falda igual que con leggins o con pantalones!

1 comment:

Emilia said...

Så söt - passar jättebra på! Älskar volanger, håller precis på att sy en volangkjol till mig själv ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...