04 September, 2010

Notice: web-shop!

Puh, jag har sån massa saker jag vll dela med mig av men nu är jag bara sååå trött så jag får återkomma imorgon istället. Tänkte bara meddela att jag nu öppnat min egna lilla webshop här på webben, välkomna in och kika! Det är lite grejer som jag har haft ute för försäljning i en butik och som ännu inte hittat hem till någon. Ja och sen lite nya grejer som jag slänger dit lite då och då. Ni får jättegärna lämna kommentarer om det ni ser på den bloggen men gör det här. Kanske har ni tips om hur man utvecklar detta osv. Tacksam för tips och kommentarer.

I have so many things to show but now I am sooo tired and I will come back to you tomorrow. Just wanted to inform you that I have now opened my own Lustig Design-shop here on the web, welcome to visit and take a look! If you want to comment something it is better to do that on this blog. I'll be very thankful for your tips!

1 comment:

Mia said...

Kul med webshop jag länkar till den på en gång, tack för länken till min.

Vi hade en liten torka i somras men nu har det regnat ikapp och allt är verkligen så grönt och fint. Hoppas verkligen att det inte blir kallt riktigt ännu.

Du får ha en trevlig helg med massor med sömn så du orkar med nästa vecka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...