31 August, 2009

tunic with panties



Last time when I went to my fabric shop I saw a nice, very fine fabric in great colours. The woman in the store asked me what I would use it for and I said: well, a dress for the baby! She looked at me a bit surprised, and I think she thougt "poor girl, a dress in this fabric???", but then she smiled at me and gave me a bit of it for free. Probably she sell this fabric more for curtains or something like that. I thought it as a dress first but it turned out pretty short, so I also made matching panties.

4 comments:

Aleisa Ribalta said...

muy lindo, me encanta la tela y el modelo todo, jättefina!

Beata said...

Jag tycker inte att det är synd om den lilla flickan som får bära den fina klänningen! Du syr fina saker, gillade exempelvis grodklänningen i ett tidigare inlägg.

LustigLinda said...

Tack för fina kommentarer, det gör mig jätteglad!

Aleisa Ribalta said...

jag vet vad du menar med spanien, när jag köper gardiner eller konstiga tyger där, de bara frågar mig, de syr inte kläder men det kan bero på att det jättebillig att köpa kläder där. fast jag har en annan smak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...